Embellished Kimono



Happy Monday all! Have you enjoyed Black Friday with all it's sales? I did, and I'll show you the amazing buy I did when it arrives. This weekend it has been raining non-stop so not much more to do than to enjoy relaxing days at home (which sometimes is needed). Yesterday we celebrated 1st Advent, a Swedish tradition where we light a candle every Sunday of December until Christmas Eve. We drink mulled wine and eat gingerbread. But to be honest I'm not a big fan of neither of them, but hey I do it for the tradition :)

This week I want to dedicate to party wear. The holiday season is sneaking up on us quickly and I though it could be fun to show how I usually dress for this occasions. Today I wanted to share with you this gorgeous embellished kimono that I found the other day at SuiteBlanco. It's a perfect throw on garment to anything black. I'm thinking that this will be used on New Year's if I'm not going for a dress and when it get warmer (well some months left) it will be perfect when going for drinks.

See you soon :)


Glad måndag till er alla! Har ni shoppat loss på "Black Friday" rean? Det gjorde jag och jag ska visa er mitt fantastiska köp när den kommer med posten :) Den här helgen har det regnat non-stop så har inte kunnat göra mycket mer än att njuta av att vara hemma (som är välbehövligt ibland). Igår firade vi första advent med glögg och peppar kakor. Men ska jag vara ärlig är jag inte ett stort fan av något av dem, men vad gör man inte för traditioner :)

Den här veckan tänkte jag ägna åt party outfits. Fest säsongen närmars sig med snabba steg och jag tyckte det kunde vara roligt att visa er hur jag klär mig vid de här tillfällena. Idag vill jag visa er den här underbart pärl bepryda kimonon som jag köpte för ett tag sen på SuiteBlanco. Den är det perfekt plagget till allt svart och en roligt sätt att piffa upp en vardaglig look. Min tanke är att ha den på nyår om jag inte väljer att ha klänning och till sommaren (som fortfarande är långt kvar) som en kavaj för AW. 

Syns snart :)



Shot By Facundo Viera

SuiteBlanco Embellished Kimono (similar here & here) // Zara Top (similar here & here) // Zara High-waisted Jeans (similar here & here) // Janet & Janet Boots (similar here & here) // SuiteBlanco Clutch (similar here & here) // H&M Earcuff (similar here & here)

BLOGLOVIN'                               FACEBOOK                                INSTAGRAM


Comments

  1. I love your kimono! You look great. Wish I could wear summer clothes again, but today it's officially winter and extremely cold over here! X Laura www.mixtfashion.com

    ReplyDelete
  2. This is perfect! The kimono is gorgeous, and I love how you have styled it with all black!

    Shot From The Street | Fashion Blog

    ReplyDelete
  3. Nice. Do yo self the kimono?

    ReplyDelete
  4. Nice. Do yo self the kimono?

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts