Fluorescent

Happy Monday Guys! As you may have noticed on my Instagram I have been on the French coast in Collioure. It’s a beautiful little town where my friend has her holiday house. It has been all about relaxing, enjoying the beach and good food. As I haven’t had any real vacation this summer at least we got away for a small getaway and now I’m relaxed and ready for the new season.
When on vacation the only thing I want to wear is dresses in all types of lengths in bright colours like the one today. Preferably I match the look with a pair of lace up espadrilles and a straw bag.

See you soon :)


Glad måndag! Som ni kanske har märkt på Instagram så har jag vart på den franska kusten i Collioure. Det är en vacker liten by där min vän har sitt semesterhus. Det enda som har vart på agendan är att ta det lugnt, njuta av stranden och äta gott. Eftersom jag inte haft någon riktig semester den här sommaren så var det skönt att få komma bort även om så bara för några dagar och nu är jag redo att ta tag i den nya säsongen.

När jag är på semester så är det enda jag vill bära klänningar i alla typer av längder i starka färger som den idag. Jag matchar helst looken med ett par espadrilles och en halmväska.

Syns snart :)

SHOP THE POST





 Shot By Facundo Viera

Topshop Strawbag here  from Shopbop & Nelly
Espadrilles bought in Collioure here in Suede & Leather
Ray Ban Mirrored Sunglasses in Purple & Green
Mono & Me Bracelets

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK


Comments

  1. I love your dress is really beautiful!
    Kisses

    Amorioadelamoda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wonderful espadrilles, such a playful bag!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Post a Comment

Now your thoughts...

Popular Posts