Earrings Nation Name Bar Necklace




I always had a soft spot for accessories. My motto is normally the bigger the better but lately my eyes wonders towards more delicate pieces. Currently I'm on the lookout for more subtle and minimal treasures that I can wear everyday but at the same time still stands out. I stumbled upon this brand Earring Nation while browsing the web and they have exactly what I was looking for. Here you can personalise your necklace or bracelet adding a personal touch and text to your favourite piece. As I have wanted a name bar for quite some time that's what I went for, and I absolutely love it. A great gift to yourself, a friend or a loved one!

See you soon :)


Jag har alltid varit svag för accessoarer. Mitt motto är ju större desto bättre men på sistone har jag märkt att jag dras mot en mer subtil design. Just nu letar jag efter mer minimalistiska halsband som jag kan använda varje dag med som fortfarande sticker ut. Jag stötte på det här märket, Earrings Nation, häromdagen då jag kollade runt på nätet och de hade precis det jag letade efter. Här kan man personalisera sitt smycke och ge sin personliga stil och text. Jag har velat ha en namnbricka ett bra tag och det var precis det jag fick! Helt perfekt och en fantastisk present till en själv, en vän eller din kärlek.

Syns snart :)



Earrings Nation Name bar  Necklace

FOLLOW ME ON       INSTAGRAM       BLOGLOVIN'       FACEBOOK

Comments

Popular Posts